Last day in Alaska

8 juli 2019 - Anchorage, Alaska, Verenigde Staten

Een laatste verslag vanuit Alaska waar we een fantastische vakantie hebben gehad  dik 2200 Miles gereden dus bijna 3500 km geweldige natuur wild life vanmorgen nog een Moose met twee kalfjes kortom iets om nooit te vergeten. Nog wat laatste belevenissen , op de terugweg van Homer naar Anchorage voor de 4e keer gestopt bij Quartz Creek waar wij tweemaal hebben ontbijten eenmaal een lunch sandwich omdat we vijf over elf binnen kwamen en tijd is tijd hier dus no breakfast after eleven en we hebben een keer een fles chardonnay koud gemaakt om een uur of vier. Het mooie is dat we met het eten steeds aan dezelfde tafel zaten waar alles aan bleef plakken van servet tot koffiemok je moest het los rukken maar wel enorm authentiek en lekker eten.  De weg van Anchorage naar Seward Kenai en Homer is de K1 een voornamelijk tweebaans weg waar je bij een ongeval pech hebt want je kan geen kant op. Dus wij stonden gewoon ruim erbuiten vast omdat er iemand niet op zat te letten en een voorligger volledig total loss reed , road blocked en klaar maar goed we hadden alle tijd en aangekomen in het Lakefront Hotel voor de 3e keer ingechecked en vervolgens de auto ingeleverd op de luchthaven waar we morgen om half zes moeten zijn. Dus nu nog even in de zon met 28 graden en een chardonnay en straks lekker slapen en morgen terug naar Holland via Seattle dus dinsdag morgen aan de grond in 020.

Dank voor al uw reacties en medeleven , wij hebben een geweldige mooie reis achter de rug maar gaan heel graag weer naar huis.

Namens mij eindredactie tot ziens.

1. Hein:
    8 juli 2019
    Beste heren een goede terug reis
  2. Jeroen:
    8 juli 2019
    Goede reis terug, mannen!
  3. Peter Besseling:
    8 juli 2019
    Goede reis terug jullie samen, bedankt voor het delen van jullie belevenissen en de prachtige foto’s.
  4. Amra:
    8 juli 2019
    Fijne reis terug! Bedankt voor de foto's en verhalen. Leuk om zo een beetje met jullie mee te mogen reizen :)
  5. Brigitte Bos:
    8 juli 2019
    Was weer geweldig om jullie te volgen...
    Goede reis terug xxx
  6. Tamara:
    8 juli 2019
    Echt héél leuk om te lezen wat jullie elke dag meemaakten. Veilige reis terug lieverds😘
  7. Brigitte:
    8 juli 2019
    We zullen de verhalen missen , groetjes goede reis terug 😘🍀