2017 Ready for take off

17 september 2017 - Spijkenisse, Nederland

In tegenstelling tot voorgaande reizen vertrekken Henk en ik dit keer op maandag omdat het prijstechnisch gezien veel goedkoper was om op maandag te vliegen via Parijs dan in het weekend rechtstreeks en aangezien we maandag o 07.15 uur vliegen gaan we naar goed gebruik de dag ervoor richting luchthaven en omdat het daar niet zo gezellig is gaan wij vanmiddag uit pure armoe in het hol van de leeuw beter bekend als 020 kijken naar PSV-Feyenoord om vervolgens zo dicht mogelijk bij Schiphol de korte slaap te vatten want om 05.00 uur moeten we inchecken voor onze trip naar Canada. Het volgende verslag zal maandag volgen vanuit Vancouver waar wij maandag rond 11.30 uur plaatselijke tijd hopen te landen.

1. Aad van der Velden:
    17 september 2017
    Fijne reis en geniet er van je heb toch al niets aan je leven.
  2. Rob:
    17 september 2017
    Mocht 010 winnen dan niet te hard ,,JUICHEN" want dan gast het voor jullie gestart zijn al mis in 020. Maak er een prachtige trip van.
  3. Frans Ketelaar:
    17 september 2017
    Een prachtig land geniet er van , ik heb er erg. Genoten en mooie plekken en steden gezien en natuurlijk de meren en bossen.
  4. Brigitte Bos:
    17 september 2017
    Een hele fijne reis ben wederom erg benieuwd naar de foto's
    Groetjes ook van Adriaan
  5. Wilfred:
    17 september 2017
    Mooie reis gewenst Henk en Willem!
    Geniet er van!
  6. Ed hemerik:
    17 september 2017
    Maak er wat moois van we lezen het wel
  7. Els:
    17 september 2017
    Nou zo maar weer fris en fruitig op dan. Heeeel veel plezier en een veilige vluchtbgewenst
  8. Tamara:
    18 september 2017
    Fijne vakantie. Dat er weer mooie dingen beleefd zullen worden en wij weer leuke verhalen kunnen lezen xxx veilige vlucht
  9. Jan:
    18 september 2017
    Fijne vakantie Willem en Henk.
    Kijk weer uit naar de mooie verhalen en foto's.
    Geniet ervan
  10. Cees Bouman:
    18 september 2017
    Nou Willem geniet ervan , en vergeet niet om op Vancouver eiland langs te gaan daar is het echt wildlife, prachtig.
  11. Faroek:
    18 september 2017
    Willem en Henk, veel plezier en kijk zeker uit naar de dagelijkse rapportages.
  12. Angelique:
    Bon voyage!
  13. Ellen Steegman:
    18 september 2017
    Ik wens jullie wederom een geweldige vakantie toe!! Heel veel plezier!!