Almost ready for take off

26 oktober 2016 - Spijkenisse, Nederland

Beste Facebook vrienden ,

Wat later in het jaar dat u misschien gewend bent volgt er vanaf 5 november weer een dagdagelijks verslag van de belevenissen van Henk en Willem in de USA.

Waarom november zult u zich hoogstwaarschijnlijk afvragen want september is toch eigenlijk de reismaand voor deze mijlenvreters maar het kwam zo uit.

Waar gaat een weldenkend mens dan naar toe , juist Florida want daar is het altijd lekker weer met tussentijds een beetje wind en regen maar dat zijn wij stoere Hollanders wel gewend.

Dus vliegen wij op zaterdag 5 november naar Atlanta , inderdaad Georgia , maar dat was de enige directe vlucht vanaf 020 dus dan maar wat noordelijker starten.

Hoe de reis verder gaat verlopen ? Volg de reisblog op Facebook of schrijf u in voor de mailing list

1. Danielle:
    26 oktober 2016
    Alvast heel veel plezier!
  2. Paullie:
    26 oktober 2016
    Goede reis en veel plezier
  3. Jack:
    Have Fun Gasten!
  4. Georges du Pays de Dirque:
    27 oktober 2016
    Veel van de lol zit in de voorbereiding van de reis. Veel plezier met de verdere voorbereiding, Willem. Ook voor Henk al ken ik Henk alleen van de vorige reisblogs en reisverhalen. Goede raad: houden jullie je gedeisd tijdens het verkiezingsspektakel op 8 november!! Wel unieke ervaring lijkt me.
    Goede reis gewenst van Willem's badmintonmaatje, George!
  5. Jeroen:
    Veel Plezier!!
  6. Wim:
    27 oktober 2016
    Een beetje jaloers ben ik wel,maar ik wens jullie een goede reis en veel plezier.
  7. Jaap:
    4 november 2016
    een hele goede reis morgen , geniet er lekker van , en we verwachten zoals voorgaande sappige verhalen met veel humor
  8. Ed hemerik:
    4 november 2016
    Ben benieuwd zit allemaal nog vers in het geheugen
    Lost of fun Enjoy.