Henk & Willem on Tour 2017

17 augustus 2017 - Spijkenisse, Nederland

Geachte aandachtige lezers en lezeressen ,

Toen ik vandaag op Schiphol was om vrienden op te halen die net een fantastische reis door Alaska en Canada achter de rug hadden en de berichten had gelezen van Henk , Danny en Nick die momenteel California doorkruisen dacht ik vanavond het wordt tijd om de reisblog weer op te starten want 18 september aanstaande gaat de auteur dezes weer op pad met zijn immer vroeg slapende eindredacteur.

Dit maal start de reis in Canada en gaat van Vancouver via Kamloops naar Banff , Jasper , Prince George en Whistler weer terug naar Vancouver.

Reistijd van 18-9 tot 1-10 afstand ca. 2500 kilometers tussen de hotels dus zal wel weer meer worden.

Rapportage : dagelijks met de nodige humor zoals gewoonlijk

Reacties : meer dan welkom

Tot over een week of 4.1/2

Willem (zonder eindredacteur)

1. Jaap:
    17 augustus 2017
    Leuk jullie weer gaan . Buiten de mooie plaatjes is de humor in de verslagen heerlijk om te lezen alvast een hele fijne vakantie en ik kijk uit naar de verslagen
  2. Willem:
    18 augustus 2017
    ik kijk er naar uit om jullie verslagen te lezen, daar ik zelf erg avontuurlijk ben, maar dan aan de andere kant van de werld,
    maar erg veel plezier samen, en maar veel schrijven betreffende the trip
  3. Ruud Meuldijk:
    18 augustus 2017
    Hoi Willem en ook nog Henk als hij zich bij je voegt. Leuk om weer te lezen. Maak er iets moois van en ik denk dat de voorbereiding ook al leuk is op zich met dit geweldige vooruitzicht. Groetjes Ruud
  4. Tamara:
    18 augustus 2017
    Oh wat leuk. Nou ik kijk uit naar de verslagen van jullie. Altijd leuk om te lezen. Xxx
  5. Ellen Steegman:
    21 augustus 2017
    Geweldige reis weer! Neem ons allemaal maar een beetje mee in jullie belevenissen.
    Veel plezier met de voorpret!!!
  6. Peter Gundermann:
    2 september 2017
    Willem,
    Wij zijn nu de Canada reis aan het doen maar ga je zeker vanaf 18 september met veel plezier en nieuwsgierigheid volgen. Alvast fijne vakantie.
    Gr Peter
  7. Georges du Pays de Dirque:
    11 september 2017
    Gelukkig deze keer niet naar Florida.....
    Mooie vakantie gewenst en leuke voorbereiding op de reis
  8. BEN:
    11 september 2017
    Goede reis Willem, ik zal je elke woensdag de pluimenwipblog toesturen.