Last US evening in Atlanta

19 november 2016 - Atlanta, Georgia, Verenigde Staten

Zeer geachte lezers en lezeressen ,

Onze 2016 trip zit er bijna op , vandaag hebben wij weer genoten van de GMC V8 en de recht-toe-recht-aan Interstates die ons gebracht hebben naar ons aankomst en tevens vertrek punt Atlanta , home of Coca Cola , CNN , UPS , Delta Airlines etc. etc.

Voor ons was deze trip wederom een fantastische ervaring vol verassingen en belevenissen.

De reacties waren een reflectie op hetgeen wij hebben beleefd , eerlijk , gemeend , positief en vooral medelevend want het doel van de blog is om jullie deelgenoot te maken van onze belevenissen.

Hoogtepunten ? Palm Beach met Jackie & Rick , Miami night tour by boat , sunset @ Key West , Hemingway , Kennedy Space Center , Everglades airboats , New Orleans Music & bars , Guns & Gators en bovenal onze gesprekken , opmerkingen , verhalen , emoties en vriendschap !!!

Iedereen nogmaals bedankt voor de aandacht en zaterdag gaan we nog even langs bij CNN studio's waarna wij om 20.00 uur (US time) vliegen naar 020 alwaar wij zondag om 10.35 (NL time) uur hopen te landen.

Mede namens Henk zonder FB groeten vanuit Atlanta

1. Jan:
    19 november 2016
    Genoten van jullie verhalen ! Goede thuisreis !
  2. Willem:
    19 november 2016
    Henk En Willem bedankt voor het reisverslag het opend de herineringen en voor straks een veilige thuis reis
  3. Faroek:
    21 november 2016
    Willem, Welkom terug en heb genoten vd reis verhalen. Erg leuk verwoord en met mooie foto's.