Dag 13 Vancouver last full day

1 oktober 2017 - Vancouver, Canada

Geachte aandachtigen , vandaag het laatste reisverhaal van het gevreesde duo Henk & Willem in Canada 2017.

Op deze allerlaatste zaterdag van deze week en tevens onze laatste volle dag in Vancouver was het tijd voor een cruise en wel de famous Indian Arm Cruise die verrassend genoeg volledig volgeboekt was met veelal bejaarden maar ook met een verdwaalde Rotterdammer aan boord die getrouwd met een Canadese gewoon op Slinge is gaan wonen en op visite was bij zijn schoonouders , grappig maar onbegrijpelijk want Canada is zoveel mooier dan Rotterdam hoewel ik persoonlijk ook voor ReO zou kiezen (Rotterdam en Omstreken)

Anyway na 4 uur op een boot met lunch , hevige regenval en chardonnay van boord gegaan richting magneten winkel want uw verslaggever had een missie , koelkast magneten uit Canada voor Tiny geen idee welke maar als de baas opdracht geeft voert men deze uit dus waar Henk elke ATM volledig leeg wilde trekken de afgelopen twee weken ging ik stoer mee lullen dat ik alle koelkast magneten in Vancouver zou opkopen alleen zijn deze totaal overbodige hebbedingetjes hier 4.99 CAD waar deze in Taiwan gemaakt worden voor 0.01 CAD maar je past je aan en laat je geduldig belazeren terwijl je te veel dingen meeneemt om anderen een plezier te doen en dat is dan wel weer leuk.

Na dit shopping geweld was het tijd voor relax moment in de bar van de beschaving ons hotel dus waar de wijn goed en het water koud is want om pas 20.30 uur hadden wij een tafel gereserveerd kunnen krijgen in het "revolving restaurant" in de Vancouver Tower dus uiteraard ongewapend togen wij om 20.00 uur richting Tower want 10:1 dat we ook om acht uur een tafel konden krijgen hetgeen moeiteloos geschiedde.

Onder ons draaide Vancouver in het rond terwijl wij ons laafden aan heerlijke vis en vlees gerechten en een lokale Chardonnay zoals gebruikelijk en na de gebruikelijke koffie met afgedaald richting W.Hastings en Howe St.waar wij onze laatste nacht doobrengen.

Morgen nog even beetje shoppen bij de luchthaven en 15.40 uur de lucht in richting 020 waar wij maandag rond 10.00 uur NL tijd hopen te landen.

Dit was onze laatste volle dag van een werkelijk bijzonder mooie en enerverende reis door Canada , wij hebben genoten en met liefde en plezier heb ik u allen op de hoogte gehouden van onze belevenissen , geestelijk en mentaal gesteund door vriend Henk die elke ochtend met stijgende verbazing moest lezen wat hij nu weer had meegemaakt. Alles was naar waarheid maar soms wat ludiek en geestig geschreven.

Nogmaals dank voor uw reacties aandacht en medeleven.

Wlllem , mede namens Henk de immer rustgevende eindredacteur

1. Tamara:
    1 oktober 2017
    Jeetje wat een belevenissen weer allemaal. Echt leuk om jullie verhalen steeds te lezen. Geniet nog even van jullie laatste dag. En voor straks een hele fijne en veilige vlucht. Xxx
  2. Brigitte Bos:
    1 oktober 2017
    Was weer fantastisch om mee te lezen en te genieten van de foto's
    Bedankt en goede terugreis voor jullie 2 xxx
  3. Wilfred:
    1 oktober 2017
    Mooie trip weer mannen! Goeie reis terug!
  4. Danny:
    1 oktober 2017
    Alle verhalen en foto's, het was weer fantastisch. Ik heb met veel plezier alles gelezen en genoten van de foto's. Weer bedankt en een hele goede reis terug!
  5. Hoogendammerts:
    1 oktober 2017
    Jullie hebben echt weer een mooie reis gemaakt. Prachtige foto's ook. Inspirerend ! Henk en Willem : een goede reis terug - en tot de volgende keer ;-)
  6. Brigitte:
    1 oktober 2017
    Ik zal de verhalen missen , was super te lezen. Ik wens jullie goede reis terug gr liefs Brigitte 🍀
  7. Ellen Steegman:
    1 oktober 2017
    Bedankt voor de mooie foto's en verhalen!! Shopze nog en alvast een hele goede terugreis !!
  8. Ed hemerik:
    1 oktober 2017
    Was weer een beleving op zich Top
  9. Frans ketelaar:
    1 oktober 2017
    Weer een hele leuke reeks verhalen met herkenbare namen en foto's .ga zo door , wacht wel op de volgende reeks,
  10. Ruud Meuldijk:
    2 oktober 2017
    Mannen jullie mega prestaties, mede gezien jullie op zoek waren naar de beer in jezelf, zijn hier met bewondering gelezen en het foto werk bekeken en zijn wij tot de conclusie gekomen dat dit voor het nageslacht in bewaring moet gaan. Waarvan akte. Mijn zonen zullen hier mede ook van gaan genieten. Bedankt en goede terug reis naar ons kikkerlandje