Dag 2 Vancouver

19 juni 2019 - Vancouver, Canada

Deze eerste volle dag in Canada was een geplande rustdag ter voorbereiding van zullen we maar zeggen. Uw redacteur had de nodige inkopen voor het thuisfront gepland want met souverniers hoef je niet eer aan te komen tenzij het van Gucci of andere Pradalogie afkomstig is. Nu is de heer Tommy H redelijk populair in huize Schreuders en bij het afrekenen kwam er slechts een klein rookwolkje uit het pin apparaat dus geslaagd met vlag en wimpel en dat verdiende dan wel weer een feestje hetgeen prima te vieren is alhier op en terras met een karafje chardonnay en grote verscheidenheid van passanten.

Na de lunch werd het plan opgevat om de hop-on-hop- of tour te doen hetgeen vroeger uitgelegd kon worden als een onstuimig vrijgezellen leven maar voor 56 en 65 jarigen slechts een leerzame bustour is die je onder deskundig commentaar / uitleg ondergaat en af en toe uit beleefdheid de bus verlaat.

Gelukkig kwamen we nog langs het hotel alwaar ik ruim 2 jaargelden de hoge. “slagboom” met een Ford Expedition uit zijn ketting heb gereden en destijds stoiceins achter mij heb gelaten dus het zag er netjes uit

De avond werd uiteindelijk afgesloten met wat kleine dode schepdieren en een snuff mix hetgeen een combi is van amaretto , whiskey  , mainport

1. Ron:
    19 juni 2019
    Leuk om weer deelgenoot te zijn van jullie reis. Veel plezier en ik kijk uit naar de enerverende verhalen.
  2. Willem:
    19 juni 2019
    ik weet wat Vancouver is ben er verschillende malen geweest, het is prachtig gebied.
    het is er goed vertoeven.
    ik wens jullei een goede reis verder naar het noorden en ik meen me te herinneren dat laatste keer waren jullei opzoek naar Beren ik hoop dat ze nu tevoorschijn komen
  3. Danny:
    19 juni 2019
    Gaaf hoor ben benieuwd naar de foto's veel plezier
  4. Brigitte Bos:
    19 juni 2019
    Hmmm goed bezig denk ik zo....
  5. Ed hemerik:
    21 juni 2019