Dag 9 Everglades - Kennedy Space Center

14 november 2016 - Kennedy Space Center, Verenigde Staten

De aandachtige volgers vragen zich misschien af waarom terug naar waar jullie reeds langs zijn gegaan nu de reden is dat wij onze vrienden Jackie & Rick in alle rust wilden ontmoeten en bijpraten over alle gebeurtenissen van het afgelopen jaar.

Dus onverwijld terug de 1-95 up en neer op zoek naar Kennedy SC en een hotel.

Daarvoor moesten wij eerst de Everglades verlaten en wij besloten om dit via een omweg te doen waarbij wij nog een bezoek konden brengen aan een alligator farm en bijbehorende airboat tour en wild animal show.

Check de foto's de show was geweldig , de boat ride super en de rest van de dag in de GMC vol flauwe grappen en samen allerlei andere wetenswaadigheden uitwisselen die wij zelf niet eens geloven.

Helaas voor onze vaste lezers een beetje saai verhaal maar morgen meer vanuit de sunshine state alwaar het kwik morgen niet boven de 24 graden zal uitkomen.

Dus jassen aan en mutsen op want het wordt koud.....

Morgen zal de reis na KSC verder gaan richting New Orleans dus verwacht naast onze Kennedy (of KenjeDieNie) space tour niet al te veel nieuws..........